underbar helg!



helgen var helt underbar!

F R E D A G :
våra söta nollor hade ordnat en helt fantastisk tackfest för oss på hg i fredags.
vi möttes upp på våghustorget klockan halv fem, utklädda till pensionärer!
där blev vi indelade i fyra grupper om tre faddrar i varje grupp.
vi fick en blyertspenna per grupp och en och en halv timme på oss.
vi skulle alltså byta upp oss. bäst slutresultat vann allting alla hade fått ihop.

min grupp (jag, sandra g och jessica) gjorde följande byten:
- blyertspenna mot chokladängel
- chokladängel mot örhängen
- örhängen mot svart, stickad halsduk
- svart, stickad halsduk mot en fin julblomma i kruka
- en fin julblomma i kruka mot en liten julgran
- sen tiggde vi till oss åtta blå julgranskulor som vi pyntade granen med!

vi vann inte. det tycker jag var dumt.

sittningen var jätterolig. sången till mig var jättefin (jag kan publicera den här sen).
lite läskigt var det då de satte mig på en stol på dansgolvet, hissade upp mig och sprang (ja, sprang!) runt med mig. fulla människor bärandes på en minst lika full lotta. ojoj. scary.
men alla överlevde i alla fall!

sen fortsatte vi natten lång på publicum såklart!

         
på bilderna ovan ser ni lotta som pensionär.
när jag berättar om vår skattjakt, då jag blir uppburen på stolen, och då jag buggar med min pensionärsvän majk.



L Ö R D A G :
vaknade halv fyra.
en och en halv timme på mig.
mat, dusch, packa väska, till publicum och förfesta -
sen julgasquenbb!
en minst lika lyckad kväll!
underbart roligt!


TACK alla som förgyllde helgen!
nu är förkylningen inte långt bort. ajaj.
har inte tid att vara sjuk förrän i jul. vill inte vara det då heller, men måste jag välja så får det bli så.
b-uppsats och examinationsuppgifter kan inte vänta.

Kommentarer
Postat av: Maddis

jag tror vi kan konstatera att lotta kommer att bli en väldigt söt tant i framtiden :)

Postat av: lotta

re: Maddis:

tackar, tackar =0)

vännerna här sa att jag såg ut som en fin dam från östermalm =0P kanske är där jag hamnar, får se till att gifta mig rikt ;0)

2008-12-09 @ 00:28:14
URL: http://elvin.blogg.se/
Postat av: Annie

Haha naaaw så söt!

2008-12-09 @ 09:19:29
URL: http://annieellen.blogspot.com

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback