alla hjärtans dag.



elin hade gjort en liten historisk genomgång av hennes alla hjärtans dagar.
jag kan inte komma ihåg vad jag har gjort. det är helt tomt.
antaligen middag med familjen, vännerna eller dåvarande pojkvännen.

idag är det ju i alla fall alla hjärtans dag 2008 och då vet jag i alla fall vad jag ska göra.
jag och lisa (för & full) ska till stan snart. klacka om skor och besöka systemet.
sen hem och göra oss fina.
sen bjuder jag på kärleksmiddag; kycklingfilé, beasås och klyftpotatis med lök. mums!
lite alkoholhaltigt dricka till det, förmodar jag att det blir.

sen bär det av till bärseback och loverall.
alla hjärtans dag-firande med overallarna här. nice!
då joinar även elin och agnes.
miss overall ska krönas också.
det blir kul!

ha en bra alla hjärtans dag alla!!!

Kommentarer
Postat av: Gustav

Jag blev grymt sugen på att svänga förbi och käka nu :P

2008-02-14 @ 13:28:14
Postat av: lotta

re: Gustav: hehe, dessvärre är det ju en tvåmansdejt ;0) med tillhörande hårfärgning och sminkning och så vidare, inför kvällen ;0)

Postat av: Ida

Jag kanske kommer förbi BB ikväll och då slår jag en signal så får För och Full (intressant och se vem som är vem ikväll) och dom andra musketörerna komma ut och bjuda på lite fylleånga. ;)

2008-02-14 @ 15:18:05
URL: http://wackyme.blogg.se
Postat av: Gustav

Rackarns rabalder! jag som inte gärna färgar mitt naturligt blonda hår :P
Hoppas ni får en bra kväll i övrigt :)

2008-02-14 @ 22:08:08
URL: http://www.myspace.com/bringthemonitors
Postat av: lotta

re: Ida:
kom du förbi?.... minnet är lite dåligt ;0)

re: Gustav:
haha, kvällen var underbar =0)

2008-02-15 @ 14:54:11
URL: http://elvin.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback