loverall & romme.



gårdagskvällen var grym!
sanslöst kul!
bästa alla hjärtans dag hittills!
finns inget bättre än att fira med vännerna!

för & full var i farten och det slår ju aldrig fel.
kom du förbi, ida?
minnet är inte det bästa...
men som de säger: det är när man inte minns, eller har en kraftig baksmälla, som man vet att man hade roligt kvällen innan! det slår aldrig fel!

vaknade klockan elva, ovanligt pigg.
fastän vi höll låda på publicum till klockan fyra.

snart blir det dusch och sen promenad med flickorna ner till coop.
inhandla korv till imorgon, tacos till ikväll.
bakishäng med girlsen!

blir nog en sväng till publicum runt halv ett ändå. putte är alldeles ensam.
och så måste jag ju sätta upp min bild. sexigare kille får man ju leta efter (prison break's micheal scoufield, of course).

imorgon väntar backarna i romme!
yeah!
bussen går klockan sju imorgon bitti. prick.
kommer man sent får man inte åka med...
kanske lika bra att vara uppe hela natten, så jag inte försover mig.
sova på bussen.
jag känner mig själv alldeles för bra...

dans på publicum, of course!   
treman på bärseback.
för & full på publicum.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hahaa, nej jag gjorde aldrig det. Satt hemma i lilla Finspång och pluggade istället. Men det var nog lika bra det.

Postat av: Gustav

Du får säga till nästa gång det är matlagning så man kan haka på :D
Mat kan man aldrig få för mycket av ;)

2008-02-16 @ 00:09:06
URL: http://browno.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback