ont i kroppen.



romme-resan i lördags var toppen!
jag åkte mycket bättre än vad jag någonsin gjort - bättre än jag gjorde de sista dagarna i les arcs för två år sedan.
nu kan jag svänga åt båda hållen utan att tänka! grymt kul!

sen är det klart att det ska finnas is i backen.
och att första åket resulterade i en första ramling (förutom då jag gled av sittliften) rakt på svanskotan mitt på isfläcken. ajaj! när jag äntligen fått upp fart och det gick bra.
sen var det ju även sista åket... samma sak.

jag kan knappt stå, gå eller sitta. inte utan att det gör ont. men, men... smällar man får ta! kul hade vi i alla fall!
både bussresan dit, när vi var där, resan hem och sen after ski på publicum. yeah!
skippa alltid första och sista åket, eller vad brukar man säga?

korvgrillning! visst har jag & biggis fina tomatmössor?
bussresa till romme alpin! lisa & jag kom på en ny lek, och tävlade emot biggis & elin: norsk karaoke utan ljud. typ charader med andra ord. lisas & min grymmaste insats var Black Eyed Pees' "Retarded" - klockren!


(p.s. några bilder från loverall finns i det tidigare inlägget)

Kommentarer
Postat av: Julia

Gud va roligt!!! Var så länge sedan jag åkte! En ömmande svanskota är ju bara något som hör till :)

Postat av: lotta

re: Juilia:
precis =0)

2008-02-19 @ 15:58:32
URL: http://elvin.blogg.se
Postat av: Gustav

Kul att du utvecklats och kan svänga åt 2 håll nu ;D
Norsk karaoke var ju lite fyndigt också :P

2008-02-19 @ 22:45:06
URL: http://browno.blogg.se
Postat av: sandra

jag kan INTE åka skidor. jag kan ju knappt ens GÅ i snön.
och jaa, ni är riktigt tjusiga i era mössor!

2008-02-20 @ 13:44:17
URL: http://ollikk.blogg.se
Postat av: lotta

re: Gustav:
javisst, det tar sig =0) och jag och lisa är fyndiga, så det så ;0)

re: sandra:
inte jag heller, kan åka bräda bättre (det jag åkte)! =0) ja, världens finaste mössor =0)

2008-02-20 @ 18:43:24
URL: http://elvin.blogg.se
Postat av: Jessica Å

Jag tyckte du var väldigt duktig, speciellt eftersom du fortsatte åka efter att ha smällt i svanskotan. När det händer mig sätter jag mig ner och gråter och sen gnäller jag hela dagen :) Nästa gång tar vi svarta backarna ;)

2008-02-20 @ 22:41:49
Postat av: lotta

re: Jessica:
tack, gumman! jag har ganska hög smärtgräns, fast det gjorde fruktansvärt ont... men när det gäller sådana grejer jag verkligen vill så är jag envis som få! då kan det göra hur ont som helst - jag skiter i det ;0) både positiv och negativ egenskap, i guess... =0)

2008-02-21 @ 00:58:36
URL: http://elvin.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback