nollning råder.



inte mycket plugg gjort idag med snor som en jävla mur innanför pannbenet som skapar hemsk huvudvärk och vägrar rinna ut!!!
om det bara kunde släppa... diskuterade dock ett par timmar med lisa och elin ikväll, det var bra. men läsa gick inte bra. stirra ner i en bok skapade hemskt dunkande i skallen. kanske hinner med pyttelite imorgon också. kolla anteckningarna eller nåt.
jag vill bara få tentan avklarad, oavsett hur det går.
vill att det ska bli fredag kväll.
då kureras förkylningen med malt, humle, jäst och vatten (nyttiga saker det där, växter och vatten)!

tentan luktar kugg...

men imorgon kommer nollorna!
yeeehaaaw!
taggad som satan!

Kommentarer
Postat av: eBbA

haha, ja på sätt o vis vill man ju veta vad de tycker o tänker, men å andra sidan verkligen inte...
Krya på dig och ha det så vansinnigt roligt under nollningen! Önskar jag kunde vart med o satt fart på festerna, men ni klarar er nog...=)
kramar!!

Postat av: sandra

jag knarkar alvedon när jag är sjuk. det funkar faktiskt asbra. jag är helt säker på att om jag inte skulle trycka i mig arton alvedon så skulle jag varit sjuk längre!

2008-01-17 @ 18:01:19
Postat av: Anonym

det var jag sandra förresten!

2008-01-17 @ 18:01:41
URL: http://ollikk.blogg.se
Postat av: Maddis

ja lotta, du har så rätt. facebook tar över våra liv.

fast jag har redan börjat tröttna, så just mitt liv kanske inte är utom räddning i alla fall.

krya på dig och ha så skoj med nollorna!

2008-01-17 @ 22:02:51
URL: http://maddiss.blogg.se
Postat av: lotta

re: sandra:
haha, jag brukar försöka låta bli värktabletter, låta naturen ha sin gång eller nåt. men om man inte har tid att bara ligga hemma och sova bort febern utan måste vara aktiv så tar jag ipren eller alvedon, vilket jag nu har hemma liksom. det är ett måste.

re: Maddis:
mmm, jag vet... jävla facebook. jag är väl inne dagligen, men som du säger. det är inte riktigt lika mycket nu. men efter en fest är man fast, vart ska man annars leta efter bilderna liksom?! =0P tack, tack =0)

2008-01-17 @ 23:30:49
URL: http://elvin.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback