tenta - snart bara 1 dag kvar.



jahopp, dagen har ägnats åt att plugga.
plugga.
plugga.
plugga.

knappt ätit ens ju. kom på för en timme sen att magen kurrade. illa.

igår var jag på yeah-festivalen inne i örebro och kollade på
the monitors (känner två i bandet) - grymt bra live var de!
efter det gick vi hem till putte, drack vin och åt rester från i fredags (jag skulle ha pluggat).
sen tog vi promenad från wadköping till studentgatan och kärlekslandet där vi drack vin och grogg och snackade skit (jag som skulle ha pluggat)...
sen var klockan sent och jag tog hand om min tvätt när jag kom hem, duschade och kröp ner i sängen.
(jag som verkligen borde ha pluggat.)

uppe vid nio idag och pluggade!

nu ska jag snart till PUBlicum och städa med putte.
sen ska jag plugga igen.
renskriva alla anteckningar, svar på instuderingsfrågorna.

känns så lönslöst då det känns som om jag kommer kugga den ändå.
klarar jag den så har jag bara tur med frågorna, för jag kan ingenting. tror jag i alla fall, kanske kan mer än vad jag tror. vet inte, beror på hur mycket som har fastnat.

fem essäfrågor.
fem timmar.
onsdag från klockan åtta.

sen SOMMARLOV!!!

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback