ris & ros.



- att tvätta då två av fyra torktumlare inte fungerar är inte kul.
- att sedan få hänga fuktig tvätt i hela lägenheten är inte kul.

- att sedan hissen inte kan åka till just mitt plan är inte kul.
man får välja mellan att gå en trappa ner, eller gå en trappa upp (gå av på fyra eller sex, istället för fem).

- att någon har stulit min cykelsadel är INTE roligt!
jag som nyss lagat punktering...

- att inte ha pluggmotivation är inte kul.
- att ha tråkig föreläsare (igen) är inte kul.
- att städa är tråkigt.

att klaga är inte min grej, men nu har jag gjort det så nu kan jag vara optimist istället!

+ att det är överlämningsmiddag på fredag är kul!
+ att lisa ska jobba med mig är kul!
+ att det snart är tjällossning är jättekul!
+ att det snart bara är två månader kvar till Absolut Gotland är MER än kul!
+ att jag inte snusat på snart en månad är bra. inte kul kanske, men bra!

se, lite optimism finns!

Kommentarer
Postat av: syrran

har du fått jobb? :)

2008-03-13 @ 18:45:30
Postat av: lotta

re: syrran:
hoppas du inte menar att du fått svar av tekniska verken redan... men om du menar det jobbet jag åsyftar ovan, så är det som general! det är ett jobb. obetalt, men det ger så mycket mer =0) lisa är min vice general =0)

Postat av: sandra

jag är en riktig liten klagomaskin. därför är det bra att ha en blogg så går det inte ut över alla man umgås med. inte lika mycket iaf =)

2008-03-15 @ 13:44:26
URL: http://ollikk.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback