torsdag.



klockan...

7:00 uppstigning
9:30 seminarium (trodde jag, en hel halvtimme för tidigt var jag där!)
10:30 borde pluggat

hela tiden när jag borde ha pluggat har jag istället:
- ringt massa telfonsamtal inför nollningen
- försökt få tag på min blivande chef inför sommaren
- försökt få tag på mamma
- ätit
- druckit kaffe
- väntat på telefonsamtal, vilket ju gjorde att jag inte kunde börja plugga. vill ju inte riskera att bli störd när man kommit igång.

17:00 sektionsutbildning; mötesteknik med ÖS
18:30 mat på kåren efter utbildningen

efter maten har jag:
- snackat skit
- druckit mer kaffe
- inte haft en tanke på att plugga

21:30 ska jag på utomhusBio; the eternal sunshine of a spotless mind (försökt förstå den filmen förut, men inte lyckats. ger ett försök till).
i min picknick-korg ligger fyra öl.

that was my thursday - hur var din?


Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback