underbart!



just nu (som vanligt) är det mycket att göra, men allting flyter på otroligt bra!

- sista delkursen är påbörjad! väntar dock på ekonomihemtenta-resultatet. hoppas det inte blir rest...
- det är 4 dagar kvar tills jag åker till gotland (fredag morgon kl 7 går bussen).
- i helgen var vi iväg på fadderutbildning utanför arboga! grymt roligt! ungefär nitto pers som lekte tillsammans. första doppet i hjälmaren togs också (första doppet på året, första doppet i hjälmaren)!
- vädret är underbart! jag har bränt mig på axlarna, men det lägger sig förhoppningsvis under dagen.

- jag har fått sommarjobb!
sex veckor på östkraft! kommer jobba i samma korridor som lillasyster.
skönt att få administrativa arbetsuppgifter, skönt att ha pengar i slutet av sommaren.

så runt den tioende juni är jag på östgötsk mark igen, sju veckor framåt.
men jag kommer sakna örebro och jag kommer åka hit över någon helg.
jag kommer sakna alla här som är på olika håll under sommaren.
men så är det!

nu blir det lunch och sen lite plock och plugg!

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback