lördagsmys.



lisa har precis tagit cykeln hem till tybble.
jag ska snart sova.

idag har jag suttit med hemtentan (snart klar med en fråga av två, resten imorrn!) och städat.
julpynta hann jag inte och sen blev jag så jävla hungrig, och lisa också, så orkade inte vänta.

kebabtallrik för min del, hamburgare med pommes för lisas.
chips och julmust.
pepparkakor och kaffe.

det blev ingen glögg.
vi var inte så sugna på det.

vi såg narnia - prins caspian.
jag såg den på bio i somras och läste boken ungefär samtidigt.
men den är så bra!

givetvis såg vi på the hills också - vad är en myskväll med lisa annars?
...och geeks som vi är så läste vi även senaste nyheterna om personerna i serien.
varför ska lauren hångla med justin?
why oh why ska heidi gifta sig med spencer?

så många frågar, så få svar...


nu blir det sängen för plugg hela dagen imorgon!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Nu avslöjar jag mig själv, nu kan inte tjuvläsa längre.

Fick en Award som jag skulle dela ut till bloggar jag uppskattar. Du har därför fått en i min blogg. Gå in och kika vettja och sprid det vidare!

Postat av: lotta

re: Sofia:

tackar, tackar =0)

så du är en av alla som uppenbarligen läser min blogg i smyg? ;0)

trevligt att du ger dig tillkänna =0)

2008-11-30 @ 23:24:12
URL: http://elvin.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback