visitors.



för ungefär femton-tjugo minuter sedan ringde det som fan på min porttelefon.
flera gånger.
vem fan av alla festande människor kommer nu? tänkte jag.
det var ronya, wille och mange.

när jag inte kommer till festen -
kommer festen till mig!

saknar folket som är där nere.
och jag är saknad (det sa ronya iallafall).


men jag har det trevligt hemma ensam också.
har plockat och städat en del.
dammsuga och så gör jag imorgon bitti och sen julpyntar så det är fint till kvällen.

nu ska jag nog hämta min sista tvätt (den jävla tumlaren jag hade lakanen i hade ju inte gått igång! eller så hade överhettningsskyddet slagit till, dumt) och bädda rent i sängen - ta en dusch och sova gott.

lite sovmorgon får jag faktiskt ta imorgon. men inte till mer än klockan tio.
måste hinna städa det sista, julpynta och sen skriva massamassamassa på hemtentan så jag har så lite som möjligt att göra på söndag.

lycka till, lotta - lycka till.

Kommentarer
Postat av: Annie

Svar på tal (från min blogg): Jaaa de är MYCKET trevligt att träffa dig söt, så självklart får det inte bli en vana att vi ses sådär "sällan"! :D <3


lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback