illamående.



i förrgår hade vi ju pizzamiddag med sexmästeriet.
igår vaknade jag och mådde sjukt illa.
magen var helt uppochned och utochin på samma gång.
spydde aldrig, men sprang på toa tre gånger på en timme.

hem till elin och skriva pm.
lisa och elin mådde också illa.
oh no.
lisa och jag skyllde på pizzan, eftersom vi går på GI nu och magen inte är van vid så mycket vitt bröd och flott.
men elin hade inget sådant att skylla på.

efter pm-skrivandet åkte jag och putte ut till marieberg för att handla inför medlemskvällen ikväll.
sakta men säkert började jag må lite bättre.
frisk luft gjorde nog susen.
städa publicum och pynta fint inför halloween.

hem för att laga mat.
fortfarande ingen aptit.
åt ett ägg sent igår kväll.
det gick ner.

idag mår jag lite illa, men det beror väl på att jag inte har ätit något.
ska fixa en frukost med bacon och ägg och se om jag mår bättre efter det.
elin ligger i feber.

vill inte bli sjuk i helgen!!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jadu,något fel var det på den där vitlökssåsen!

2008-10-31 @ 11:33:24
Postat av: Maria

Stackare, Krya på dig.

Postat av: Marie

Sackars magen! Hoppas det blir bättre, och att det inte hindrar kvällen o morgondagen.



2008-10-31 @ 13:21:55
URL: http://nogg.se/detvarintejag

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback