(o)nyktert (för vissa).



haha, fulla människor är roliga när man själv är nykter.

ikväll var det sids 22-årsfest på COREn.
det bjöds på tacobuffé, sång och quiz om födelsedagsbarnet herself.
mycket, mycket trevligt!

lisa och jag körde en nykter afton med goda alkoholfria drinkar!
sedan bar det av förbi bärseback en sväng och sedan hem till mig. kollade bilder och drack kaffe.
vid ett-tiden drog vi oss mot publicum och därifrån är jag nyss hemkommen.

en mycket rolig kväll (som vanligt på publicum)!


imorgon är det en aktiv dag.
lisa och jag startar dagen med en promenad med våra nyinköpta gåstavar (geeks, jag vet - men nu jävlar!).
sedan går vi och städar publicum så vi slipper det på söndag - för då kommer vi inte vara speciellt pigga.
efter städningen drar vi hem till mig och gör scones och dricker te.
sedan är det nog dags att göra sig iordning inför kvällen.
middag hos putte! det kommer bli grymt kul!

nu hägrar sängen.
god natt!

Kommentarer
Postat av: Annie

Hehe jag och Mini har också stavar! :D


lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback