välkommen, vardagen!



japp!
nu är nollningen officiellt slut och det är med en bitterljuv känsla - det ska jag säga.
det har varit grymt kul att hålla i alla trådarna - men samtidigt det sjukt jobbigaste jag har gjort.
men alla nackdelar vägs upp av alla fördelar!
så mycket nöjda människor - så mycket härliga människor man har fått lära känna!
och alla dessa fina kommentarer efter finsittningen.
det värmer!
att få veta att man gjort ett bra jobb. TACK!
de kommentarerna är de som gör ett helt års arbete värt varenda sekund - varenda kuggad tenta och varenda fallen tår.
jag har vuxit något fruktansvärt som person sedan förra hösten då jag blev vald general och började gå på mötena.
denna höstnollning har fått mig att växa ännu mer - och det är en grym känsla!

nu är det plugg som gäller.
komma ifatt.

i helgen är det en helhelg med fest! två stora overallsresor blir det!
först ut fredag till söndag är bonnaphesten i skövde (även min medlemsresa, om jag nu klarar testet - hehe).
vi hinner nätt och jämt kliva av tåget och sedan bussen i örebro för att slänga av vår packning och dra vidare mot stockholm. för söndag till måndag är det sjöslaget på böljan blå!
det kommer bli grymt!

och för en gångs skull på fem veckor så är jag bara lotta.
inte general-lotta.
ansvar för mig själv och ingen annan (inte på samma sätt).
u n d e r b a r t ! ! !


men jag kommer sakna nollningen...
jag kommer sakna att få styra och ställa...

jag vill inte avgå som nollegeneral!!!

Kommentarer
Postat av: Elina

Du har varit bästa generalen Lotta!

Kram kram/ Elina

2008-10-07 @ 23:20:09
Postat av: lotta

re: Elina:

TACK! tusen tusen TACK!!!!


lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback