plugg.



[X] Beverly Skeggs: Att bli respektabel
drygt halva avklarad kl 15:56
klar klockan 20:20
[X] Mat
mycket gott klockan 15:00
[X] Kaffe
framför mig nu klockan 15:56
[] Nancy Fraser: Den radikala fantasin - Mellan omfördelning och erkännande (Inledning + kap 4-7)
[X] Kaffe
igen klockan 17:20
[] Sennett: När karaktären krackelerar - Om människan i den nya ekonomin
däremot ska tydligen denna läsas. den har jag inte. tjo!
[-] Ulrich Beck: Risksamhället - på väg mot en annan modernitet
denna ska vi tydligen inte läsa tills imorgon. tack, annie! då kan jag stryka den så länge.
(det är bra att man kollar schemat först...)
[X] Kaffe
igen. klockan 20
[-] Kompendiet - svenska texter
[-] Kompendiet - engelska texter
vi behöver tydligen inte läsa kompendiet heller. stryka! stryka! stryka!
[X] Kaffe
igen klockan 22. inte bra för kroppen.

...det går inger bra för mig.

klockan 23:52
vad har jag gjort?
jag har inte pluggat mer sedan jag blev klar med skeggs.
jag har istället försökt installera diverse program för att kunna uppdatera
www.samvetet.net. jag lyckades inte.
erik lyckades så då hjälpte jag honom uppdatera hemsidan.
jag har skapat evenemang på facebook.

med andra ord - allt som jag inte borde gjort ikväll utan en annan kväll.
fy fan vad jag är bra.
not.

Kommentarer
Postat av: Annie

Hihi ibland har jag liiite koll! ;)


lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback