grattis elin!



idag fyller elin år!
hela tjugotvå.
hon säger att hon är gammal.
pyttsan!

jag har städat hela dagen (...isch), det är i alla fall städat!
fixat tårta till elin.
ätit tårta hos elin tillsammans med 3/4 av familjen jonason, ronya, jens och elin såklart!
nu är sista maskinerna tvätt i torktumlaren.
massa lakan och handdukar - det tar plats i de minimala maskinerna.
ska hämta upp det om en halvtimme och hoppas det är torrt.

sen ska jag sova.
läsa bok kanske innan jag somnar.

imorgon är det förlossning och sen drar det igång!
weeeey!

Kommentarer
Postat av: Maddis

tack! det lutar åt mörkt känner jag. är nog inte så sugen på rött just nu egentligen.



ha så skoj på förlossningen. inte för mycket lustgas bara ;)


lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback