helgen!



helgen var helt underbar!
jag uppdaterar senare med bilder och lite stories!

var helt död igår.
slutade festa tidigt på morgonkvisten. med schwamparna och väcka alla i sovsalen vid halv åtta (det var roligt. haha). sen frukost. sen hjälte jag staben att städa lite - hade ingen lust att gå hem och sova.
var hemma vid tretton-tiden. käkade mat och sen sov jag hela dagen och kvällen igår. vaken en stund vid tjugoett-tiden - sen somnade jag om igen och vaknade utvilad nu på morgonen. om än fortfarande seg. haha.

nu ska jag ta mig till sektionsrummet.
min dag att sitta, men jag bytte med sophie eftersom jag har föreläsning. var helt bombsäker på att föreläsningen började kvart över tio, men så var det ju inte. jag ligger en timma fel i schemat. orkade inte stressa upp då. går till föreläsningen efter lunch istället.


förresten: håll tummarna för mig. det är sista dagen att ansöka om lägenheten i bågen idag. jag ligger topp fyra, men mer vet jag inte. hoppas, hoppas, hoppas. skulle hjälpa mig så mycekt med pengar om jag fick den. även om den lägenheten är sex kvadratmeter mindre än den jag har nu.

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag håller tummarna för din skull!

2009-04-06 @ 17:41:00
Postat av: lotta

re: Marie:

Tack, men som du kanske ser hjälpte det inte :(

Men fortsätt. Turen kan ju vända :)


lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback