walk-in-closet & walk-in-fridge.



jag flyttar till bågen den första maj eller den första juni.
beroende på vilken lägenhet jag tar.
ska kolla på
erikas idag.

när jag flyttar till bågen kommer jag byta ner mig.
jag byter ner mig från lägenheten på hjälmgatan i linköping och framförallt från den jag har nu.
inte i standard direkt, utan i storlek.
men jag byter ner mig tusen kronor i månadskostnad också.
det är det fan värt.
och jag bor ännu närmare allting!
det är det också fan värt.

som jag skrev i maries blogg nyss. i en kommentar.
så vill jag ha en walk-in-closet a'la carries i sex and the city-filmen.
sen vill jag ha en walk-in-fridge fylld med öl, som den i heinekenreklamen.

det vore livet!

igår var jag, lisa, elin, edvin och ronya på jensens och åt got middag.
mmm-mat.

nu ska jag plocka iordning tvätt, komma på vad jag ska ha på mig till bärsebacks-balen ikväll (upptill. nedtill är det självklart ovve som gäller) och duscha.
sen ska jag till lisa och äta middag (sen lunch?) med carro och lisa, såklart.
sen kommer ronya och vi ska göra fina frisyrer och sminka oss vackert (det är ju trots allt en bal).

trevlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inbjudann till lotta: LITE FÖR MYCKET FEST 16/5!!



Detta kan innebära tex lite för mycket alkohol, lite för mycket smink, lite för mycket naket, lite för mycket kläder, lite för mycket accessoarer, lite för mycket doft, lite för mycket energi, lite för mycket kompisar, lite för mycket...you name it!! Kom med lite för mycket istället för att inte komma alls!!:) Välkommna oss!! //Nina, Johanna, Bella

2009-04-26 @ 22:06:25

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback