smörigt värre.



måste ju bara publicera den fina facebook-konversationen på fredriks status som spårade (smörade) ur helt i förrgår och halva dagen igår.

Fredriks status:
Haha kollar när Dennis så kallat bakar... :S


Lotta
:
går det inget bra, eller? :P

Fredrik:
Nja... Tar man 350g smör istället för 150g så... =/ Men nu kör vi om

Lotta:
Haha, tänk på kolesterolet :)
We're not getting any younger :P

Dennis:
Den blev faktiskt FETT god!!! :P

Lotta:
hahaha, vilken SMÖRig humor du har :D

Dennis:
Vill bara säga en sak stumpan... den är både LÄTT och LAGOM :P

Lotta:
oh, you're living on the marg(ar)in.

Dennis:
Men va inte butter nu!!

Lotta:
Men du är ju så flottig!

Dennis:
Milda makter... vad är det du säger!

Lotta:
Du får inte bre för gott, vettu.

Dennis:
Haha.. vet att du smälter som smör i sol sken när jag tittar på dej!

Lotta:
Nu tycker jag du smörar lite för mycket!

Marie:
Fredrik känner du dom här personerna??

Lotta:
FETTbra :D

Dennis:
Lätt(a)tt han gör!!

Lotta:
Gott gott i gott gott!

Fredrik:
Ja jo jag gör ju tydligen det, men nu har dom allt härsknat till lite väl!

Lotta:
Äh, ni är bara avundsjuka på min och Dennis ord-FLORA!

Marie:
Nä men ni brer på lite väl mycket,,,,

Dennis:
Vi hade en bra mag-ISTER i skolan som lärt oss!

Lotta:
Här är det SPÄCKat med fyndigheter :D


någon som vill haka på?


Kommentarer
Postat av: A

Hahahah!


lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback