things to do.



detta ska göras innan imorgon klockan sjutton:nollnoll cirka.
bussen till stockholm går från resecentrum klockan arton:tio.

[X] Boka bussbiljett till huvudstaden om jag inte åker med Bettan & Erik
[X] Boka tvättid till nu: Torsdag 10-13
[X] Boka tvättid till mig och Lisa till den tjugofemte (kl. 13-16)
[X] Skriva lista på allt som ska packas
[X] Laga middag till mig och Elin, och kanske Ronya
[X] Äta middag med ovanstående
[X] Se på So you think you can dance
[X] Fika med Carro och kanske David
[X] Tvätta
[X] Packa Mallisväskan
[X] Packa Stockholmväskan
[X] Uppdatera SAMVETET:s hemsida
[X] Skriva klart verksamhetsplanen för SAMVETET
[X] Göra dagordning till ÖREBREW:s första styrelsemöte

jag har säkert glömt tio tusen saker, men jag fyller nog på listan allt eftersom.
följ min spännande framgång med ovanstående.
om jag känner mig själv rätt har jag inte ens gjort häften imorgon vid lunch...

undrar vad jag har glömt nu...?
F = fixar i stockholm på fredag
Å = åker i till stockholm

uppdatering torsdag:
det börjar ta sig. allt som inte är i tvätten ligger nu i en enda hög i väskan. det ska vikas ihop också. men just nu ser det ut som ett kaos. men jag har i alla fall lagt fram grejerna. och jag har kryssat för i listan.
nu är det dags för tvättid!
sen kommer carro, och kanske david, på fika.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Sitter och funderar på vad jag ska packa innan jag åker på tisdag, min lista är nog en tredjedel så lång. Typ kläder och en necessär..... Kanske borde se över den igen! Alltid är jag ute i sista sekunden ;P

Postat av: lotta

re: Sofia:

Hehe, och där har jag inte ens specifiserat än. Jag brukar annars ha listor som säger: Den rosa klänningen. Den blå kjolen.

osv. Men denna gång skrev jag väldigt kort och koncist :)

2009-08-12 @ 16:44:55
URL: http://elvin.blogg.se/
Postat av: Marie

Jag tycker att du ska stryka snus :P

2009-08-12 @ 21:32:52
Postat av: lotta

re: Marie:

För min skull, och framför allt för Lisas skull, stryker jag INTE snus :P

2009-08-13 @ 13:15:42
URL: http://elvin.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback