det är mycket nu.



jag försummar bloggen.
men läsarna är kvar.
det tackar jag för!

jag skriver och skriver och skriver.
men inte på bloggen.
jag läser och läser och läser.
såväl andras bloggar som kurslitteratur.

gårdagen var underbar. nerikes nation hade premiär som studentpub på högströmska gården.
wonderful.
det blev senare än vad jag tänkt, men det var det värt.
de två kommande helgerna är ju bara c-uppsats som gäller, så lite öl igår var ett skönt break.

tittade på nobelfesten förut, började se precis efter desserten.
såg örebro studentkårs flagga som helene höll i så vackert.
linnea och martin såg jag dock inte en skymt av.

vart gömde ni er?


nu hägrar sängen.
tandborstning och ansiktstvätt.
sen är nog riset till matlådan klart så jag kan sova.

bilbergska med erika klockan åtta:nollnoll imorgon bitti.
gäsp.
metod, finslip av teori och syfte/frågeställningar
är lika med
morgondagens problem.


Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback