juldoft.



det doftar gott i min lägenhet.


Kommentarer
Postat av: Snuffsan

2009-12-03 @ 19:32:05
Postat av: Snuffsan

Åhh mys ;)

Vad ska du vara utklädd till i morron på sittningen ?? Sofie valde min dräkt, håller på att bryta ihop men går nog att fixa till nått till slut (hoppas jag)

Ta sällis dit kanske ?

Postat av: lotta

re: Snuffsan:

Det säger jag inte, tihi. Försöker få ordning på min dräkt, men det blir inte som jag vill. Långt ifrån hur jag ville att den skulle bli, men med lite tid så blir det provisoriskt :P

Vi ska ses hos Lisa halv sex några stycken och sen ta bussen. Vi kan ju se till att komma på samma buss :) Eller så kommer du över till Lisa också :)

2009-12-03 @ 21:44:11
URL: http://elvin.blogg.se/
Postat av: Bettan

jag vill också ha en hyacint!! fast Majk är allergisk :( Så jag får välja, hyaint eller karl.. svårt val men det fick bli karl ;)

2009-12-06 @ 11:05:55
Postat av: lotta

re: Bettan:

Hehe, det var ju tur att du valde karl'n framför en blomm iaf :)

2009-12-06 @ 14:06:46
URL: http://elvin.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback