så sitter jag här igen.



i bilbergska.
tredje våningen.
grupprum.
mina grupprumskamrater erika och annie har övergett mig.
granngrupprumskamraterna lisa och elin likaså.

all by myself.
don't wanna be all by myself.


nu ska det skrivas!
det har det gjorts hela dagen (förutom intressanta diskussioner om diverse olika saker så som jämställdhet och pedagogik på förskolor).
har middag med mig.
sitter till åtta-nio sådär kanske.
intervju imorgon bitti. försöker få tekniken i nya inspelningsmackapären att fungera.
det går sisådär.
nu är den på laddning.

imorgon intervju och transkribering.
kanske påbörja analys.


nu - finslip på teoridelen och inledning och syfte.
så det liksom är klart imorgon.
så klart det kan bli i dagsläget.

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback