campusmässan 2009!



idag är det campusmässan i forum- och prismahuset.

jag ska äta lite frukost nu, sen bär det av upp mot uni för att hjälpa till med allt som behövs.
vid åtta-halv nio kommer företag ett som jag ska möta upp.
vid nio kommer företag två.
sen blir det bygga monter om det behövs, eller annat fix.
mässan invigs kvart i tio och sen rullar den på fram till klockan sexton:nollnoll.
hjälpa till att montera ner åt företagen.
ställa tillbaka alla bord och stolar vi flyttade på igår kväll.

sen är det banketten! trerättersmiddag i forumhuset.

lottas dag.
i stora drag.


Kommentarer
Postat av: Annie

Jag har varit företagsvärd ett år, hehe, det gör jag ALDRIG om! Hoppas du hade roligare än vad jag hade! :P

Postat av: lotta

re: Annie:

jag hade jättekul =0)

2009-02-05 @ 22:28:53
URL: http://elvin.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback