förstår inte.



jag är sådär extremt trött igen.
sover på eftermiddagarna, är helt död.
kan somna på kvällarna (tack vare denna underbara hostmedicin, tillika drog).

antingen är det förkylningen som har börjat spöka igen, eller så är det bara mörkret som tär på mig.
förstår inte.



annars flyter väl allt på.
ingen motivation till plugget just nu.
eller - i alla fall inte idag. orkade knappt lyssna. hängde inte med.
imorgon är det grupparbete - ska förbereda en förhandling till på onsdag. det blir nog roligare!

har börjat gå runt till a-kursarna för att informera om sektionen samvetet nu, ett av mina uppgiftsområden som informationsansvarig. det är jättekul!
prata inför folk - me like.
men i morse undrar jag om jag inte var lite smått drogad när jag stod framför genusvetarna. haha. men det märktes nog inte. bara jag som inte kände min hundraprocentig. pratade, men tänkte inte riktigt på vad jag sa.
i blame the hostmedicin!

jag och lisa var på stan idag och fixade hemligheter. hihi.

Kommentarer
Postat av: Annie

Rollen som Informationsansvarig tror jag passar dig perfekt! Du är karresmatisk och bra på att tala inför folk, u go grrl!

Postat av: lotta

re: Annie:

Tack, gumman =0)

2009-02-18 @ 08:06:21
URL: http://elvin.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback