helgen som var.



helgen har varit grym!
fredagsfesten var toppen (som vanligt), dock vaknade jag med dunderförkylning igår. uschans, inte alls pepp på gårdagens festligheter. snorig, ont i halsen, hosta och huvudvärk.
jättegod middag hos carro som david fixat.
sen göra sig i ordning för att gå upp till kottelokalen och delta på mellanstadiedisco!

grymt bra ordnat, serum!

alkoholfri bål, danstävling, tryckartävling (med den klassiska axelpekningen då man åkte ut), limbo, viskleken, hångelhörna, twister, korv med bröd... ALLT fanns där! musiken ska vi inte ens tala om - klassisk 90talsanda! UNDERBART!

på grund av min förkylning var jag inte på topp utan satt mest och tittade på, men detta måste göras om! när jag är mer taggad - hehe.
till publicum en sväng för att snacka lite skit. sen hem och däcka för att vakna elva timmar senare... ojoj.

nu ska jag (försöka) plugga lite.
vet hur det kommer gå med the holiday på tv...

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback