hemma.



så, nu är jag hemma igen.
det blev inte stan utan jag följde med elin till marieberg istället. hon skulle dit på sminkkonsultation.
först eurostop och systemet.
sen marieberg där vi sprang på maria.
elin gick på sminkning, jag och maria fikade/åt lunch.
sen en sväng i affärerna.
lager 157.

nu - hemma.
nu ska jag städa (suck) och laga lite middag - samtidigt kanske? lax i ugnen sköter sig bra själv.

sen blir det morotskaka hos elin!
sen bb och publicum. eller bara publicum, beror på vad klockan blir.

ingen fest - bara social trevlighet!
hem och knarka hostmedicin - sova inför morgondagen.

trevlig fredagskväll!

Kommentarer
Postat av: annie ellen

Hade du kul igår?



Trevlig alla hjärtans dag på dig vännen! <3

Postat av: lotta

re: annie ellen:

Det var jättetrevligt igår!

Lite halvrörigt sådär, men kul =0)



TACK detsamma, gumman!!!

PussPuss

2009-02-14 @ 15:02:31
URL: http://elvin.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback