csn = pank direkt.



fastän över nio tusen ramlade in på kontot idag är det snart tomt.

imorgon dras:
mat från willys 700 kronor
hyra 3657 kronor
kurslitteratur från adlibris 2045 kronor
spinning-kort på gymmet 550 kronor
= 6952 kronor

sen lite senare kommer även mobilräkningen (ca 350 kronor) att dras. den e-fakturan har inte kommit än.
har jag otur har jag även räknat fel på månaderna så elräkningen också ramlar in.
inte kul.
= 7302 kronor (om inte elräkningen kommer)

9600-7302 = 2298 kronor kvar denna månad

...men då ska det tilläggas att två kurslitteraturböcker inte är beställda ännu. en är om diskrimineringslagen - då vi fått en ny inför 2009 så måste vi vänta på att den boken kommer ut innan vi kan beställa.
den andra boken som väntar på att beställas finns inte längre i den utgåvan vi måste ha.
mycket spännande tycker jag.

och när de böckerna väl ska beställas (= asap) så ryker ytterligare fem hundra spänn.

och det är bara den 19e. en hel vecka mer att överleva på än annars.
inte kul.


och nu har jag spytt ut hela min privatekonomi här.
men äsch - jag är student - jag skäms inte för att ha lite pengar!
så det så!

Kommentarer
Postat av: Annie

Usch och fy, jag vet hur de är! Är det inte den här månaden som kåravgiften kommer också?

Postat av: lotta

re: Annie:

tackar =0) nu är det korrigerat.

usch.

jag vill ha mer pengar!!!

2009-01-20 @ 00:58:05
URL: http://elvin.blogg.se/
Postat av: Oscar

Jag befinner mig pa andra sidan jorden utan pengar, jobb och flygbiljett hem.

2009-01-20 @ 12:15:38
Postat av: lotta

re: Oscar:

jo, jag vet... men jag tycker synd om mig själv i alla fall ;0P

2009-01-20 @ 22:37:54
URL: http://elvin.blogg.se/
Postat av: Oscar

Ibland far man gora det, men den har gangen har jag det nog lite varre. Haha :P

2009-01-21 @ 01:37:24

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback