helvetesnatt.



minst sagt.

lade mig vid ett-tiden.
kunde inte somna så jag tände lampan igen och läste någon halvtimme.
blev trött och släckte.
pigg.
pigg.
pigg.

sen började helvetet.
slumrade till lite.
mardrömmar.
så in i helvete.
ena drömmen var jag osams med en person, nästa dröm med en annan.
sen var jag jagad.
sen höll jag på att dö.

vad fan liksom.
sov kanske tio minuter i taget, vaknade och låg vaken en halvtimme för jag var rädd.
sen höll det på sådär.
till klockan sex i morse.
då kunde jag somna. då jag skulle gå upp.
fan.

mens har jag också. så inte nog med att jag sov dåligt - jag var tvungen att gå upp varannan timme också.
och nu mår jag illa. har ont i magen.
jag som inte brukar få mensvärk.
har tagit en ipren och ätit lite lunch. hoppas det släpper för nu ska jag pallra mig upp till universitetet.
massa att plugga.

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback