pluggligan 081119.



hittade fina citat från pluggligans senaste nattlir i långhuset.
tror det var någon hemtenta eller examinationsuppgift det skrevs på.
lisa och elin haglade i alla fall fram citat.
jag skrev flitigt ner dem.


Kl 22:40: Elin filosoferar:
Om jag hade varit hungrig nu hade jag varit hysterisk.
Men nu är jag ju mätt.

Kl 22:43: Lisa konstaterar:
Har man ätit pizza med beasås måste man gå på toa!

Kl 00:12: Elin konstaterar:
Varför dör ljuset när jag tänker som mest?
Varför dör alltid lampan?
Lampan dör alltid när jag tänker.


Kl 00:21: Lisa (har en dålig ovana?):
Jag brukar alltid göra streck på väggar.

Kl 00:31: Lisa biter i datasladden:
Tror ni jag får ström i mig om jag biter här?

Elin svarar:
Lisa skulle smaka sladd, men det blev inte som hon ville.

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback