sötkusin!



oskar är en söt kusin.
jag älskar dig också!!!


Kommentarer
Postat av: Maria

Vad roligt att du bloggar ofta igen! Jag är allt lite avundsjuk på dig som pluggar, jag som älskar att plugga :) Men snart läser jag någon kurs på LiU igen, ska bara föda ett par små till först ;)

Kram!

Postat av: Maria

Supergulligt. Träffade Oskar i lördags, han har inte frågat om min msn än i allafall. ;)

2009-01-28 @ 19:42:59
URL: http://mareng007.blogg.se/
Postat av: Nina

The note is up!

Haha. du får ta ett kort och skicka in till argalappen.se!

Men seriöst, ta kort om du har möjlighet, innan någon river ner den! glömde imorse och jag sitter på tåget hem nu ;) haha

2009-01-29 @ 11:30:25
URL: http://finanina.blogg.se/
Postat av: osjkar

Ja älskar dig Lotta och så vill ja till örebro och se på tv med dig,köra dator med dig och mysa med dig. Ja vill till dig nu skanar dig jätttte mycket puss och kram på idg ses nån gång.

2009-01-29 @ 14:04:45
Postat av: oskar

2009-01-29 @ 14:06:14
Postat av: lotta

re: M4ri4:

Och jag som är avundsjuk på dig med familj och allt :)

Plugga är roligt, jag älskar att plugga! Men nu är det lite tungt när man måste lära sig ett helt nytt tänk. Från Sam-tänket till juridik-tänket, hårt :)



re: Maria:

Vänta bara :)



re: Nina:

Japp, såg lappen och kunde inte sluta garva. Tar en bild på den idag om den sitter kvar :)



re: oskar:

Du ska få komma upp hit någongång när jag har mer tid :) Jag lovar! PussPuss

2009-01-30 @ 11:46:53
URL: http://elvin.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback