blä.



den här dagen har inte varit toppen, men den har inte varit blä.
fram tills för en timme sedan.

mamma och jag såg på tv. så sa jag:
Jag måste komma på vad jag ska skriva c-uppsats om. I alla fall ungefär.

cirka två minuter senare får jag ett mess från elin:

Hej! Är det någon av er
som varit in och läst om
vår kurs? Jag fattar det
som att vi ska göra,
uppsatsen först, helt
sjukt. Vi ska kunna
presentera en
frågeställning redan på
uppropet.


får de göra så?!
får man ha en uppgift till första dagen?


varför har vi ordningen uppsats - teori - metod och inte tvärtom?
varför står det ovan ordning på kursplanen, men omvänd ordning på papprena vi fått hem från lektorn?


jag vet inte om jag ska skriva ensam eller med någon annan. jag tänkte skriva med någon annan om det är någon som skriver om samma sak och som jag känner att jag kan arbeta tillsammans med.

ska jag ringa runt till sextiotvå personer nu och fråga:
Hej! Vad ska du skriva om i höst?

nej.
fy fan.

piss och pest och senapsgas!

Kommentarer
Postat av: Krille

Var inte så nojjig. Hör med Annie o Mini också. De läste väl soc c nyss?

2009-07-21 @ 13:40:51
Postat av: Marie

Det låter inte så fruktasvärt skojsigt!

hålla tumme för att det blir föttre än det verkar <3

2009-07-21 @ 15:26:10
Postat av: Linda

Jo men så hade vi också, men man arbetade inte så mkt med uppsatsen i början, utan hade metod och teori och uppsatsen i bakhuvudet då. Men vi skulle också presentera vår idé med uppsatsen första dagen, men de flesta ändrade sig ganska mycket efter hand vilket är en del av att skriva uppsatsen... Så ta det lugnt, det kommer fixa sig=)

Postat av: annieellen

Elin har rätt...

2009-07-24 @ 11:09:45
URL: http://annieellen.blogspot.com
Postat av: lotta

re: alla:

Jag har lugnat ner mig lite nu i alla fall. Nu har jag bestämt ämne. Men jag har inga direkta frågeställningar klara. Det löser sig :)

2009-08-03 @ 21:02:10
URL: http://elvin.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback