örebro!



kom till örebro i fredags vid arton.
hem till lägenheten, duscha, byta om.
iväg till east west sushi med mange och lisa.

    
finns ingen godare sushi än där.

         
mmm... bläckfisken såg lite läskig ut - den dallrade fint, men god var den!
jag garderade mig med haklapp - jag är ju trots allt ett vuxet barn. mange skrattade gott åt det och ville fota.
gissa vem som spillde på sig sen...?
inte var det jag. haha.


         
äta bör man, annars dör man.
sista bilden kom mitt brott med på bild. lisa tittar bort och jag snor mat (hon hade faktiskt ätit klart - det är mitt försvar).

         
tallrik ett: lisas
tallrik två: manges
tallrik tre: lottas


off to bröderna klarsten och förfest.

    
lisa och jag fick inte plats runt bordet, så vi satte oss i trappan.
festen slutade där. såklart.




jacobs och filips rumskamrat hade gjort - sushi!

back to campus, promenad eftersom vi missade bussen precis.
fest på publicum!

    

ivan anlände med en strumpa.

    
peter blir sparkad?

         
lisa och filip. jag och christer. jag och fredrik.

hem och däcka klockan fem.

    
ljust ute. en öde parkering. där i det vita huset bor jag (högra bilden).


igår var det tv i sängen. inte alltför bakis dock, mest trött.
örebrew hade sommargrillning i kärlekslandet.
hamburgare - perfekt bakismat!

    
att grilla halvtinade hamburgare som inte går att sära på, är inte lätt.
men fredrik gjorde ett utomordentligt jobb!


    
putte hugger in och stackars ronya är bakis.

krama lisa hej då som åkte vid artonsnåret.
hem och däckade totalt.
orkade inte lyfta ett finger.

nu har jag nyss kommit hem från ronya som så snällt bjöd på frukost, eftersom jag inte har något hemma.
nu ska jag packa ihop väskan, plocka lite i lägenheten och sen mäta alla mina möbler och väggar - jag ska dra nytta av kunskaperna jag lärde mig på tekniken i årskurs åtta: göra en skalenlig ritning av mitt rum på papper så jag kan se hur jag kan möblera. förhoppningsvis har jag en bra lösning när jag kommer tillbaka till närke runt den tioende augusti.

femton arbetsdagar kvar.
tjugoåtta dagar till mallorca.

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback