tidig fredag.



idag går jag vid lunch. typ tolv-halv ett.
lunchar på stan med fredrik.
bränner lite pengar kanske - lönen trillade ju in idag!
ska iallafall kolla på resväska, kanske inte köper någon idag, men ska kolla lite.

eventuellt växlar jag in pengar också redan nu.
har jag dem i euro kan jag inte göra av med dem lika lätt.
i know me.

imorgon bitti drar vi till eskilstuna och släktkalasar, årlig tradition.
sova i tält och leka lekar.

ikväll spelar dödshakets musikorkester på l'orient. jag, bella och freddan ska dit.

trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Elin

Smart! Ska också växla in mina pengar till euro/ta ut i euro på SEB.

2009-07-24 @ 16:18:13
Postat av: Sofia

Jasså du, vart i Eskilstuna ska ni vara då? :)

Postat av: Anonym

lottsie, nu får du skärpa dig med bloggtorkan!

2009-07-30 @ 22:50:55
Postat av: bettan

aa, det senaste var från mig men mitt namn vilel inte fastna :S /Bettan

2009-07-30 @ 22:51:43
Postat av: lotta

re: Elin:

Jag har inte växlat in dem än... :P



re: Sofia:

Typ vid Hjälmarsund, så det är ju en bit utanför. Ganska nära Herrfallet.



re: bettan:

Jag vet. Jag skäms.

2009-08-03 @ 21:00:21
URL: http://elvin.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback