frånvaron av min närvaro.



jag ber om ursäkt till alla de som varje dag verkligen gläds åt att läsa min blogg (haha).
jag kommer nog vara väldigt frånvarande i sommar. sitter framför datorn på jobbet hela dagarna (från och med imorgon) och tror inte jag har någon större lust att sitta här på min fritid.

men en del uppdateringar blir det såklart!

jag har idag avklarat dag ett av trettionio på jobbet. tyvärr fanns ingen dator till mig, men jag satt bredvid R och tittade på och antecknade det jag ska ta över i tre veckor när R går på semester. det blir nog bra. till slut. hehe.
behöver en del uppdatering från i somras, men i det stora hela kommer jag nog ihåg det mesta.
jag slipper i alla fall sortera post och skicka bekräftelsebrev i sommar - det gör en annan tjej. jag blev direkt inkastad i elgruppen istället - trevligt, trevligt. det tackar jag för!

gick halv fyra idag och när jag kom hem lagade jag och tina (fast mest tina) mat. sen åt vi tillsammans och såg sex avsnitt av sex and the city.
sen ställde jag mig på mammas cross trainer i källaren i femton minuter med the ark på högsta volym.
sen höll jag på att dö. ingen kondition, uschans. svettades som en galning.
men tänkte försöka köra varannan kväll här i sommar. två månader har jag på mig att loosa några kilon i alla fall.
heja! heja!

efter träningen kastade jag in mig i ångbastun med tropisk hetta med winnerbäck på hösta volym.
och det var varmt vill jag lova.

nu känner jag mig väldigt "ursvettat" och belåten.
kroppen är helt död och skriker efter sömn och vatten.

så, så får det bli!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag röstar för bastun i midsommar! :D Blev ju lagom sugen när jag såg den i vintras

2009-06-16 @ 00:22:47
Postat av: lotta

re: Elin:

Men vi kommer ju inte vara hära i helgen... Är hos Bella hela helgen lång. Men du kommer ju säkerligen till Linkan någon mer helg i sommar - då kan vi absolut basta :D


lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback