lottas djurdagis.



jag har öppnat djurdagis!
jag älskar djur så bring them on bara!
dock inte reptiler och spindlar. de kan ni vakta själva.

i går var jag på promenad med den här lilla filuren.
sen busade vi hemma hos mig innan matte
elina kom.


cayenne.


nu är maja här.
matte linda kommer hem på måndag, så vi har en hel helg tillsammans!

    
tillsammans spanar vi ut genom fönstret.
maja vill både gärna sitta i knä och på fönsterbrädan.
därför kompromissar hon.
bakdelen på lotta och framdelen på fönsterbrädan.

en väldigt orädd liten krabat som just nu sover på min säng.


jag vill ha en katt.
saknar sally som är i linköping.
sen saknar jag de katter vi har haft: tuffsan, spinny och picasso.

    
sally.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hehe va roligt att det går bra=) Skorna i min blogg har jag köpt på nelly.se och kostade runt 400 kronor. De är sjukt sköna och grymt snygga! Förresten så gick min opponering ganska bra, han ifrågasatte en del som jag inte riktigt hade svar på, men men... nu är det äntlige över=)

Postat av: malin

då kanske du ska ta hand om tyson och selma nästa helg? :) haha

2009-06-05 @ 17:07:51
URL: http://vanligtvis.blogg.se/
Postat av: Elina

Haha man ser henne knappt. Men nu har jag klippt bort håret i ansiktet lite från henne. Så nu ser man hennes små ögon! Tack för hundvakten!

Kram

2009-06-05 @ 17:30:55
Postat av: lotta

re: Linda:

Vad skönt att det gick bra! Då har du inte jättemånga kompletteringar att göra? Eller kanske inga alls?



re: malin:

Om jag hade varit i Örebro så hade jag definitivt gjort det - men tyvärr så åker jag hem över sommaren på tisdag :(



re: Elina:

Haha, nej jag vet - hon är lite blind :)

Det var så lite, så :)

Kram

2009-06-06 @ 10:19:52
URL: http://elvin.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback