slutspurt!



[x] läsa klart de sista två uppsatserna
[x] läsa min igen och strukturera upp vad jag vill säga om den innan opponenten tar över
[x] läsa uppsatsen jag ska opponera på igen
[x] strukturera upp opponeringen
[x] lunch

detta helst innan:
[x] styrelsemöte 14.30-ca 16.30

revidering kl. 12:51
nolletidningspyssel och msn-konversationer om den tog liksom över tiden för mig.
jag har inte gjort ett skit än.
men nu är kaffet klart och jag stänger ner datorn!

revidering kl 21:29
lunch hann jag inte med direkt. det blev en köttbullemacka och en kaffe under styrelsemötet.
åt rikligt med middag vid sju-snåret istället.
sen har jag varit begravd i uppsatser och opponering. försöker strukturera upp det nu. har gjort det utifrån min egna mall i huvudet, men antar att jag måste följa lärarens mall. morr morr. så ska väl se över den.
snart klar.

revidering 23:35
off to bed.
somnar snart över tangenterna...
upp och lämna in nolleblad för tryck imorgon. tidigt.
gäsp.

Kommentarer
Postat av: Linda

Skorna har jag köpt på nelly.se. Köpte dom till puttes 40-års fest. Dom är sjukt snygga och lätta att gå i=) tror dom kostade 400 kronor, mer var det inte iaf. Ses snart!


lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback