snart midsommar!



snart är det midsommar. igår kändes som fredag (speciellt med tanke på grillkvällen vi hade med avdelningen i det underbara sommarvädret). idag likaså.
men efter imorgon är det ledigt!

lisa kommer till linköping vid nio.
sen ska hon, jag, elin och kanske bella och kanske edvin dricka öl på stora torget (om vi får plats).
lisa måste ju hinna se lite av stan också.

sen är det långhelg på the kellerman mansion!
traditionsenligt midsommarfirande, med andra ord.
sillunch hos mamma och pappa i skogshyddan. sen fest nere hos kellermans.
yeah!

nu ska jag ta mig en macka. eller så väntar jag tills mamma kommer hem för att se om jag ska laga mat själv eller om hon planerat något.

Kommentarer
Postat av: Maria

Ska ni oxå till torget i morrn? ;)

Postat av: bettilicous

Åh, nu har du bloggat igen, har saknat dina inlägg! :)Glad midsommar! Massa kramar, hälsa Lisa o Elin :)

2009-06-17 @ 22:54:27
Postat av: lotta

re: Maria:

Japp, om det inte börjar regna sådär mycket som det gjorde förut idag!



re: bettilicious:

Du är så söt!

Massa puss!!!

2009-06-18 @ 17:51:27
URL: http://elvin.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback