vuxenpoäng.



idag var jag på apoteket och inhandlade medicin mot halsbränna.
det är vuxenpoäng.


jag dricker för mycket kaffe. och snusar.
därav halsbrännan, antar jag.
jag måste sluta med båda. framförallt det sistnämnda.
men om jag slutar med det kommer intaget öka av det förstnämnda och då blir halsbrännan ännu värre.
slutar jag med det förstnämnda kommer garanterat intaget av det sistnämnda öka.

och säg inte att jag ska sluta med båda samtidigt.
det går inte.
det vet jag.
by experience.

Kommentarer
Postat av: josefin

Du kan få detoxa dig hos mig. Kaffe och snus ersätts av träning träning träning! woho. Jag är en sån renlevnadsmänniska! (ehum bortsett från alkoholen och chipsen iaf...)

2009-06-22 @ 21:12:41
Postat av: lotta

re: josefin:

Haha, träning träning träning är inte min grej. Att träna måttligt är mer min grej. Just nu :)

Postat av: sandra

vad köpte du mot halsbrännan? jag köpte gaviscolnånting (minns ej stavning) och den funkar skitbra fast är likförbannat asäcklig i flytande form.

2009-06-25 @ 22:44:30
URL: http://ollikk.blogspot.com
Postat av: lotta

re: sandra:

Jag köpt sådana där Pepcodid Duo (eller hur det stavas). Det fungerar för stunden iaf, men så får man ju inte ta dem för ofta... Kanske bäst att sluta med mina niktoin- och koffeinbehov istället :P

Det är tuggtabletter förresten.

2009-07-03 @ 20:44:37
URL: http://elvin.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback