den där röven...



när hon nu så fint påminde mig om vad som hände då hon, jag, elin och lisa var och handlade på willys förra veckan (jag hade sagt att jag skulle blogga om det, men glömde bort det), så måste jag ju skriva om det nu!


Vi klev ur Elins bil på parkeringen och gick och hämtade varsin kundvagn.
På vägen mot ingången utbrister Röven:
NEEEEJ! Vi kan inte gå in! Jag har glömt plånboken i bilen!
Varpå Elin kastar sina bilnycklar till henne.
Hon tittar på nyckeln och säger lite försiktigt:
Hur gör man med den här då?

Vi andra skrattar och tittar på när hon går mot (det som hon tror är) Elins bil.
Jag säger till de andra:
Nu kommer hon inte ihåg vilken bil det är...
Precis då reagerar Röven själv och verkligen springer ifrån en annan bil och till Elins bil.

När hon kommer tillbaka till oss med plånboken i handen skrattar hon och säger:

Jag var helt säker på att det var den där silvriga som var din, men sen upptäckte jag att det var ett barnsäte i den och du har ju inga barn! Och då hade jag fredan försökt öppna två dörrar!
Elin säger:
Saab:en!!!?
(Elin har en merca)


så, nu har jag skrivit om den utomordentligt förvirrade röven på willys-parkeringen i örebro.
bjuder på en förträffligt vacker bild på oss två som avslut:


Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback