back to reality.



helgen har varit helt jävla underbar.
tack alla!

bjuder på en liten bild på när jag och rami tar hem segern i tipspromenad och utslagslek!
vi samt mia och calle hade alla rätt på tipspromenaden och även rätt på utslagsfrågan (addera antalet utsocknesmärken på örebrewflaggan med den sammanlagda åldern på den nuvarande styrelsen i dagsläget). men vi satte den också! yeah!
sen fick det ju då bli en utslagslek emellan oss två, som jag och rami tog hem (vilket var konstigt med tanke på att rami tog tillfället i akt och letade efter klädnypor på mina bröst mer än på resten av kroppen, haha).



nu är det tillbaka till uppsatsen!

Kommentarer
Postat av: Nina

Vi har visserligen bara haft två föreläsningar med henne (inkl. denna) och två seminarier. Resten Hanna. Så Kerstin är en dröm jämfört med Hanna enligt min mening ;)

Postat av: lotta

re: Nina:

Ja, jämfört med Hanna är nog alla en dröm. Haha.

Däremot hade ju vi Kerstin i forskningsmetodik - INTE kul! Hon kanske är bättre i den här delkursen.

2009-05-25 @ 12:52:55
URL: http://elvin.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback