flyttlass på väg!



inte mycket sömn inatt.
flyttpackat och nattvättat och fanochhansmoster!

har dock läst ut bok nummer två av samma författare.
james frey.
tusen små bitar och min vän leonard.
(ska läsas i den ordningen)
underbara böcker.
underbara, äckliga, hemska, fruktansvärda, feel-good-böcker.
hett sommartips!
jag grät som en idiot när jag läste de sista tjugo sidorna.
för att det var slut.
sen har jag gråtit emellanåt hela tiden i de där böckerna.

tack
nina för lånet.

nu är det dags att packa ner köket. diskade igår, så allting är torrt förutom en kaffemugg.
sen åker jag och lisa ner till österplan och hämtar lastbilen klockan femton:nollnoll.
sen får alla som vill (mer än gärna) hjälpa till!

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback