fredag!



åh, så trevligt det är när kompisarna ringer och bjuder in till middag!
carro och david har bjudit över mig och lisa ikväll.
så med andra ord blir det en lugn fredagskväll (hade inte planerat något annat heller) med middag och mys.
förbi bärseback en sväng och säga hej eventuellt, men annars hem och sova.
plugga på dagen imorgon och sen är det fest!

innan middagen ikväll ska jag sy på fyra märken på christers overall också.
så går det när man lovar saker på fyllan... haha.

nu ska jag städa iordning lite här (så gott det går).
har köpt möbeltassar i plast på classe o idag i alla fall (till min badrumsmöbel, den blir blöt undertill när jag duschar och det är nog inte så bra för träet).

trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: josefin

Huuuu här regnar det fortfarande. Jag vill också ha sol! Känns ju inte som det roligaste att släpa på packning i regnet.. =/


lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback