stress?



jag försöker verkligen.
men det kommer inga ord. inga meningar. inga idéer.

åkte tidigare från överlämningsmiddagen för att skriva på uppsatsen.
tänkte köra en nattsittning hemma och passa på att tvätta samtidigt.

men det kommer ingenting.
ingenting.

känner mig helt slutkörd, fastän jag egentligen inte gjort så fasligt mycket denna vecka.
men allting om flytten tär på mig, tror jag.
är stressad, men inser det nog inte riktigt själv.

öbo strular ju, som ni säkert förstått, med det ena efter det andra.
gamla lägenheten kommer snart stå och bara ticka pengar.
tre personer har rivit av mitt telefonnummer från lapparna jag har satt upp, men ingen har ringt ännu.

hoppas. hoppas.

så fort jag är på plats i lägenheten och min nuvarande är urstädad kommer det nog kännas bättre.

dock har jag redan panik för ekonomin nästa månad.
alla pengar jag får från csn (vilket inte är mycket i maj månad) kommer gå til hyra, elräkning och mobilräkning.
sen finns ingenting kvar.

ingenting.

och för ingenting ska jag åka till kristianstad och förspelet.
det går ju inte.
det går bara inte.

känns jobbigt att be mamma och pappa om mer pengar. nu när de så snällt hjälper mig med dubbelhyrorna,
jag är för fan tjugofyra år, förvisso student, men klarar mig inte utan mina föräldrar.
det är fan inte kul.

inte kul alls.

god natt.

Kommentarer
Postat av: Maria

Oh ja! Ponnymorsa här ;) haha! Eller han får gärna ta över stora godset vi hyr av och bli bonde :)

Postat av: annieellen

Jag känner igen de där tankarna gumman. Man vill så gärna klara sig och det är svårt att erkänna för sig själv och andra när man inte gör det. Förbannat svårt.



Hoppas du vet att du kan ringa när som helst om det är något och ta hand om dig söt. Många kramar!

Postat av: lotta

re: Maria:

Bara du inte blir en sådan där HEMSK ponnymorsa ;)



re: annieellen:

Jag vet det, vännen! Och tusen tack för det!

Men du ska krya på dig nu! Så det så! :)

2009-05-14 @ 23:27:04
URL: http://elvin.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback