finally!



nu har jag skrivit ut och häftat ihop tentan med kvitto och allt annat som behövs.
nu ska jag bara klä på mig ordentligt så jag kan gå upp till uni och lämna in den här förbannade jävla skithemtentahelvetet!

sedan ska jag till ica och willys.
handla mat på det sistnämnda och hämta
peketet från nelly på det förstnämnda stället.
ja, jag är akademiskt skadad.
speciellt just nu.

sen ska jag även inhandla något fikabröd som gärna är extremt onyttigt.
hem och göra lunch, sen kaffe och äta det där onyttiga fettdrypande brödet (wienerbröd kanske?) och bara se på tv hela dagen och hela kvällen.
så det så!

imorgon är det c-uppsats.

Kommentarer
Postat av: Snuffsan

Gött, en sån dag vill jag oxå ha ;)hoppas det gick bra :D

Postat av: lotta

re: Snuffsan:

Tack, gumman! Det hoppas jag också att det gjorde...

2009-11-17 @ 10:30:33
URL: http://elvin.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback