ny vecka, nya tag.



idag är det måndag.
den här måndagen ska inte bli som förra måndagen.

tisdagen imorgon ska inte bli som förra tisdagen.

onsdagen ska definitivt inte bli som förra onsdagen.
den onsdagen jag inte visste om jag skulle kasta saker omkring mig eller gråta hysteriskt eller bara sova.

torsdagen var bättre. tack vara seminariet som fick mig att tänka på annat. bio på kvällen var mysigt.
den natten kunde jag även sova mer än ett par timmar.

fredagen var bra. lördagen var kanonmysig. likaså gårdagen.



men du ska inte förstöra denna vecka för mig!
jag har hemtenta och jag behöver koncentrera mig.
har inte tid för tårar och ilska.

Kommentarer
Postat av: annieellen

Bra tjejen!! Den här veckan ska bli DIN vecka, inte någon annans! <3

Postat av: lotta

re: annieellen:

Tack, söt :)

2009-11-10 @ 14:09:04
URL: http://elvin.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback