onsdag & CSN!



bacon-uppdatering:
lite huvudvärk.
lite öm i kroppen.
lite hängig.
armen gör inte jätteont.
det känns bara som om någon gjorde en muskeldödare på mig igår. som ett stort blåmärke ungefär.

övrig uppdatering:
klockan halv tio i morse åkte pluggligan till willys.
csn kom inatt!
det blev mat för massa pengar, men nu klarar jag mig ett bra tag.
har fryst in tre matlådor baconröra idag (en portion har jag ätit och en ska jag äta imorgon utöver de jag frös in).
ska göra köttfärssås imorgon så det blir nog mellan fem och åtta påsar att frysa in av det.
sen ska jag göra potatis- och purjolökssoppa någon dag också och frysa in.
korvstroganoff lär det nog också bli ett lass av.

frysa in matlådor är underskattat!


efter willys, uppackning och lunch drog pluggligan in till stan.
jag lämnade in skor för omklackning.

cubus hade trettio procent på alla kläder, femton procent på all kosmetik.
därifrån kom jag med följande:
- en nyårsklänning (en svart jättesöt, bild kommer någon gång)
- ett par svarta stretchjeans (äntligen hittar jag ett par schyssta jeans)
- en t-shirt med new york som siluett på (gråskala)
- en foundation
- en mascara
- ett nagellack som kanske kan matcha mina
nya skor

efter cubus blev det lindex där jag handlade nylonstrumpor.
efter det blev det tygaffär där jag införskaffade massa tyger till min lilla julkostym jag ska ha på julsittningen nästa fredag. hihi. nu ska den bara sys också...

sen blev det systembolaget och sen hämta skorna.

hem och packa upp det jag handlat, städa lite.
sen sektionsmöte.


en mycket produktiv dag under vilken mycket pengar spenderades.
men jag fick mycket för dem!

Kommentarer
Postat av: Julia

Storkok och matlådor är så sjuktbra! Förstår inte hur man skulle överleva annars! :)

Postat av: lotta

re: Julia:

Nej, inte jag heller. Perfekt när man har bråttom också - bara in med det i micron :D

2009-11-26 @ 10:40:52
URL: http://elvin.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback