sockerdricka.



loggade in på sockerdricka.
publicerade en dikt där (samma som här på bloggen), för några dagar sedan.

nu gick jag in och läste lite av det jag skrivit tidigare, från tjugohundrasju och bakåt (har inte varit speciellt aktiv sedan jag flyttade till örebro).

kollade hur många som har mina dikter som favoriter.
fann att mina två dikter som handlar om uppbrott, en från tjugohundrasex och en från tjugohundratre, är de som toppar listan. efter dessa kommer alla äckligt sockersöta dikter om fnittrig tonårskärlek.

känner världen igen sig mer i olycklig kärlek än i sockersöt kärlek?

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej! Om du vill ha en av de små kattungarna så får du gärna det! De kommer att söka nya hem runt jul eller strax efter :) Vi ska troligtvis behålla den grå bara. Barnen får du inte ;) ha ha!

2009-11-11 @ 07:31:06
Postat av: sandra

ja. olycklig kärlek är nog mer "lockande" att läsa än lycklig kärlek. särskilt om man själv precis blivit dumpad eller sårad eller avvisad.



och sockerdricka ja. det var evigheter sen man publicerade något där.

Postat av: lotta

re: sandra:

Kommer du ihåg när vi hittade varandra där? Guuuud, vad länge sedan det var :)

Men du skrev ju minsann lite dagbok där för ett par dagar sedan :)

2009-11-12 @ 20:21:09
URL: http://elvin.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback