fredag.



sov lite för länge idag, men det var skönt.
nu sitter jag i mysbyxor och har nyligen ätit frukost.
snart ska jag ta mig i kragen och ta på något lite vackrare än myskläder.
lägga på lite smink så jag ser vaken ut och dölja det röda runt näsan, som är ett resultat av allt rinnande och snytande.
sen ska jag ta mig upp till universitetet om ungefär tre timmar. prata om samvetet för statskunskaparna tillsammans med maria.

sen ska jag åka och handla.
pengarna kom idag!
måste handla på mig en hel del, men kan inte handla mer än vad cykeln tar. så jag får skriva en lista på det jag verkligen måste ha nu direkt.

jag funderar på att äta tacos ikväll.
men sen så pratade jag och elin om smörgåstårta i förrgår.
så jag funderar på att göra en sådan. det är mumsigt.
men den ska ju helst ligga och safta till sig över natten innan garnering.
så eventuellt tacos ikväll och smörgåstårta imorgon...
hmm... snacka om i-landsproblem.

ikväll är det overallsinvigning. jag ska hjälpa till.
men denna gången ska jag inte gå på ojämnt underlag - mitt knä pajjade ju sist (igen). den skadan jag drog på mig efter första
tentafesten.
skadan slets upp.
jag har fått köpa ett snordyrt knäskydd på apoteket som stöttar. det är bra.
men som sagt, jag får ta dt lugnt ikväll.
sen hem och mysa.
kanske se idol.
eller plugga?

hmm...


Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback