mot skövde!



nu ska jag upp till uni och printa hemtenta och en annan sak.
lämna in den där jävla hemtentan också.

gick och lade mig alldeles för sent igår också.
har inte hunnit förbereda något inför helgen.

egentligen har jag seminarium nu.
jag hade inte hunnit klart om jag gått på det.

känner mig som en hemsk människa, men jag har inte läst något heller.
har hela nästa helg på mig att göra komplettering istället.

idag klockan tretton är det lunch tillsammans med bonna-resenärerna.
klockan femton går tåget.

ha en trevlig helg allihopa!
det ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha superkul nu på Bonna! Festa lite åt mig oxå :D

2009-10-16 @ 12:32:47
Postat av: Nina

Hej! Jag hade ingen aning om att det skett ett våldtäktsförsök och det är jag tydligen inte ensam om har detvisat sig, så jag skickar lite spam här;



http://tv4play.se/nyheter/lokala_nyheter/orebro?videoId=1.1274361&renderingdepartment=2.41378



Nyhetssändningen från lokala tv4nyheterna här i veckan. Var försiktig.

2009-10-16 @ 17:47:54
URL: http://finanina.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback